نکات دقیق در مورد طراحی وب سایت - طراحی وب سایت

Wiki Article

اگه هزینه ۱ سال رو یکجا و در ابتدا پرداخت کنید، می‌تونید از ۲۰٪ تخفیف استفاده کنید.

با نصب این افزونه، وبسایت شخصی شما تبدیل به یک سایت فروشگاهی خواهد شد و به راحتی می‌توانید محصولات خود را در آن به فروش برسانید.

ما در ویترین تجربه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای بیش از ۶۰۰ رستوران، فست فود و کافی شاپ مختلف رو داریم و بر اساس این تجربه می‌دونیم که برای موفقیت این کسب‌وکارها در اینترنت، امکانات خاصی باید در طراحی سایت اون‌ها رعایت بشه. تفاوت اصلی رستوران‌ها با کسب وکارهای دیگه این سه مورده: ۱.

همانطور که می‎دانید اکثر قالب‌های آماده نیاز به یک سری تنظیمات به صورت دستی دارند تا بتوانند با استانداردهای شما مطابقت پیدا کنند.

ویترین ترکیبی از خدمات طراحی سایت و سایت ساز رو در اختیار شما می‌ذاره. یعنی مثل یه سایت ساز، شما می‌تونید سایت خودتون رو از ابتدا و بدون نیاز به کدنویسی بسازید. در ادامه با دیدن ویدئوهای آموزشی ویترین، خودتون طراحی گرافیکی و محتوایی سایت رو پیش ببرید و کارهایی مثل اتصال سایت به درگاه پرداخت، خریداری دامنه اختصاصی یا گرفتن اینماد رو انجام اینجا بدید.

اگر شما هم قصد راه اندازی سایت فروشگاهی خود را دارید و میخواهید با هزینه های طراحی وب سایت فروشگاهی آشنا شوید می لینک منبع توانید از طریق راه های ارتباطی باما در تماس باشید.

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر اینجا کلیک کنید از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

بله! پشتیبانی فنی ویترین رایگانه. شما هر موقع که سؤالی در مورد بخش‌های فنی سایت یا عدم کارکرد درست سایت خودتون داشته باشید، می‌تونید با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۷۵۱ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنیم.

معایب: از نظر دیزاین و طراحی وقتی نگاهی به خود سایت دارکوب می اندازیم چنگی به دل نمیزند و به قول معروف کوزه گر از کوزه شکسته آب میخورد.

در صورتی که نمی‌خواهید هزینه‌های این‌چنینی برای لوگو بپردازید، به سایت‌های آنلاین طراحی لوگو مراجعه کنید و از لوگوهای موجود در آنها یک مورد را برگزینید.

تنها عیبی هم که از این شرکت میتوان گرفت عدم همکاری با برند های مطرح در زمینه طراحی سایت است.

قیمت‌های صفحه تعرفه سایت منبع ویترین به‌صورت ماهانه (بدون احتساب مالیات) نوشته شده و دوره‌های پرداخت، ۳ ماهه است که قبل از پایان اشتراکتون به شما اطلاع‌رسانی می‌شه.

مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی و مزیت وردپرس، رایگان بودن آن است. یعنی شما می‌توانید صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس را بدون اینکه هزینه‌ای بابت استفاده از این نرم‌افزار پرداخت کنید، انجام دهید.

طراحی وب سایت فروشگاهی موفق نیاز به یک رابط کاربری کاملا اختصاصی و متناسب با برند شما دارد.

Report this wiki page