کلیدی ساده برای طراحی سایت فروشگاهی رونمایی شد - طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

بعد از انتخاب قالب به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس خود بروید و در بخش پوسته دکمه افزودن را بزنید. مطابق شکل زیر در این قسمت می‌توانید بر روی دکمه بارگذاری پوسته کنید.

صفحاتی که به طور معمول در هر وبسایتی بهتراست وجود داشته باشد:

وبلاگ: برای تولید محتوا و نوشتن مقالات می‌توانید برگه‌ای به نام وبلاگ ایجاد نمایید.

همکاری پابرجا میان تیم گوگل ادز نوین و مجموعۀ گوشی شاپ ثابت کرد موفقیت در تبلیغات گوگل با صرف هزینه‌های تبلیغاتی گزاف هیچ ارتباطی ندارد!

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

کاسپید طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی فروشگاه اینترنتی امروز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی یک ضرورت برای کسب و کارها است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

بعد از وارد کردن آدرس بالا شما وارد صفحه‌ای مانند شکل زیر خواهید شد:

لذا باید در نظر داشت که شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی که پروژه را انجام میدهد چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی و ساخت سایت فروشگاهی شما درگیر پروژه میکند.

تمام آموزش‌های لازم برای این کار به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. به علاوه، در صورتی که به سوال یا مشکلی برخوردید، کافی است با تیم پشتیبانی شاپفا تماس بگیرید.

خدمات طراحی سایت با زبان‌های برنامه‌نویسی، نیازمند کمک گرفتن از مهندسان حرفه‌ای و باتجربه بوده تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

همچنین با طراحی فروشگاه اینترنتی چند زیانه شما میتوانید به ورود به بازارهای دیگر کشور چشم داشته باشید و محصولاتتان را با صادرات آنها جهانی کنید.

وبسایت شما به گونه ای طراحی می شود که در سیستم های مختلف از قبیل گوشی، تبلت و دسکتاپ به درستی نمایش دهد و در مورد آن چالشی نداشته باشید.

از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از پرتال، شما پشتیبانی دائمی از تیم آن خواهید داشت و کسانی هستند که در هر قدم به شما کمک کنند.

فروشگاه اینترنتی یک شعبه آنلاین از فروشگاه شما است که بدون محدویت زمانی و مکانی میتواند بیش از آنچه شما انتظارش را دارید شما را شگفت زده کند. در حال حاضر مشتریان شما محدود به شهر یا استان خودتان است اما با راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش شما محدود به شهر یا مکان خاصی نخواهد بود و مردم سراسر ایران به راحتی میتوانند محصولات شما راخریداری نمایند.
وب سایت شما اینجا بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد.

در این بعد قرار است که رفتارها، واکنش‌ها و غیره کاربر زیر ذره‌بین قرار بگیرند. کاربر شما در سایت روی چه گزینه‌های کلیک می‌کند؟ برای رسیدن به هدف خود از چه اقداماتی کمک می‌گیرد؟ در برابر دکمه‌ها، فرم‌ها و لینک‌ها چه رفتاری از خود بروز می‌دهد؟ و غیره.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. ما در این مقاله هر آنچه را که شما برای راه‌اندازی یک سایت در عرض کمتر از یک ساعت نیاز داشتید را آموزش دادیم. حال وقت آن رسیده است که آستین‌هایتان را بالا بزنید و شروع کنید! توجه داشته باشید موفقیت در کسب‌وکارهای اینترنتی مانند هر فعالیت دیگری نیازمند ثابت قدمی و تلاش مداوم شماست.

با نیازها، نام تجاری و هویت برند شما آشنا می‌شویم تا بتوانیم بهترین پروپوزال را برای موفقیت‌تان در فضای قیمت طراحی سایت آنلاین را تعریف کنیم.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر » مراحل اجرایی طراحی فروشگاه اینترنتی

گاه صفحه یا صفحاتی در سایت وجود دارد که مهم هستند ولی ممکن است از دید بازدیدکننده دور بماند. فوتر بهترین محل برای قرار دادن لینک صفحه مذبور است.

بعد از وارد کردن آدرس بالا شما وارد صفحه‌ای مانند شکل زیر خواهید شد:

فروشگاه: این صفحه را زمانی این سایت باید بسازید که قصد دارید در سایت خود چیزی بفروشید.

یعنی بک لینک برای سایت شما ایجاد کنند که روی بهبود سئو سایت شما اثر به سزایی می‌گذارد.

اگر به منلع دنبال طراحی یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند، زیبا و منحصر به فرد هستید که امکانات به خصوصی داشته باشد، ما طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اگر یک دیجیتال مارکتر هستید، بدون شک به قدرت شبکه‌های اجتماعی واقفید و از آن‌ها برای پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش فروش استفاده‌ها...

به این معنی که مخاطبان بیشتری به مشتری تبدیل شده و از خدمات یا محصولات شما استفاده می‌کنند. 

در مرحله بعدی باید استانداردهای عمومی که جدایی از نوع فروشگاه اینترنتی است و در طراحی آن مهم است را در نظر قرار دهیم. استاندارهایی مانند نوع رابط کاربری سایت فروشگاهی ، تجربه کاربری از سایت ، نمایش صحیح در دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تبلت ، هماهنگی سایت فروشگاهی با مرورگرهای مختلف ، کدنویسی و برنامه نویسی از سمت سرور ، کدنویسی و برنامه نویسی سمت کاربر و.

برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

Report this wiki page